16 January 2008

Dhoop cones

De spijlen van het bed glimmen, ik heb er hard op staan poetsen. Ze heeft haar armen er doorheen gestoken, gekruld lopen ze naar boven waar haar handen de brede bovenste spijl omvatten. Ze zegt dat ze het spannend vindt, zo’n bed. Ik stroop haar broekspijp op zodat de rits zichtbaar wordt, trek de rits naar beneden en ontdoe haar van één van haar laarzen. Ik kus de punt ervan en breng hem naar haar mond. Ze kust mijn zoen eraf. De andere broekspijp gaat omhoog, de rits gaat omlaag en de tweede laars gaat uit. Ze tuit haar lippen, ik kus opnieuw de punt, omvat de wreef met beide handen en plant de hak tussen haar ogen. Ik haal nog twee keer uit, dan stopt ze met ademen. In haar oogkassen vormen zich meertjes van bloed. Ik sta op, loop naar Oma’s antieke kast in de woonkamer en haal de dhoop cones uit de onderste lade. Terug in de slaapkamer doe ik haar hemdje omhoog en zet er eentje in haar navel. Daar hield ze van, van wierook.