11 March 2005

Public castration

Steunend op mijn handen hang ik boven haar. Mijn geslacht wijst naar de opening die zojuist is verlaten. Haar armen boven haar hoofd uitgestrekt. Haar handen klemvast. Ze heeft haar gezicht afgewend. Een gezicht met een van pijn vertrokken grimas.

Nooit terugtrekken wanneer haar orgasme zich aandient. Ik trek me terug en laat haar afkoelen. Ze zoekt haar orgasme. De pijn op haar gezicht is het krampachtig zoeken. Ze is het kwijt.

Haar mond beweegt lichtjes. De spanning op haar armen neemt af. Het trillen van de aderen op haar armen vermindert. De grip van haar vingers verslapt. Ze komt bij.

Voordat ze er is grijp ik in. Ik stoot toe. In één keer. Bekken op bekken. Onze botten kraken. Ze schreeuwt geluidloos. Een ondefinieerbaar geluid. Alsof ze haar tong heeft afgebeten.

Ze is van de wereld. Ze ligt in coma naast me. Ik staar naar het plafond. Ik weet het. Dit was het.

De laatste keer.