27 August 2012

Zomertour (6 - slot)

Aan de ijsverkoper vragen: 'Welke smaken heeft u allemaal?'

Het is niet verwijtbaar dat je mij niet vraagt of ik ijs wil. De gedachte komt niet in je op - dat is verwijtbaar.

Op de meubelboulevard, met de fiets. Ik knipper niet eens met mijn ogen.

Yuko gebruikt Twitter for iPhone. Appel is alomtegenwoordig. Waar komt die appelgeilheid bij meisjes toch vandaan? Ik haat Appel. En ik kan het weten want ik heb een iPad. Begeerte wordt niet slechts door een erectie bewezen.

Je kan er van op vakantie gaan, naar een ver bekend land. Want wat is er tegenwoordig nog vreemd?

De bewoners van de eerste verdieping, die zijn vreemd, met hun met karton dichtgeplakte ramen. Maar verder? Google brengt alles bij je thuis, net als TNT post en andere pakketservices.

Je kan een maand in Thailand gaan liggen. 's Middags masseuse, 's avonds serveerster, 's nachts te dronken. En na een maand ga je weer naar huis. Als je thuis bent gekomen, zeg je: 'Ik zat een maand in Thailand.' Leuk voor je. Daarna langs de huisarts, en het consulaat.

Sjantal is terug bij haar ex-vriend. Daarom wilde ze dus niet borrelen. Verder vernam ik op de plaatselijke barbecue dat je voor seks met kleine jongetjes in Cambodja moet zijn. Voor seks met oude mannen volstaat de plaatselijke barbecue.

Je kan er een tweedehands auto voor kopen. Ik heb geen auto nodig, ik ben met de fiets. Daarbij, wie zet er een tweedehands auto in zijn slaapkamer neer?

Je kan de hele ijskar opkopen. De verkoper zal niet dwarsliggen - de zomer is tenslotte voorbij.