18 April 2012

Een lucht van realiteit en andere diepzinnige boektitels

Omdat ik niets had te doen lag ik op de bank sudoku’s op te lossen. Ik lig wel vaker op de bank. Het was de eerste keer dat ik sudoku’s oploste.

Als mijn voorgevoel me niet bedriegt dan weet ik hoe ik als AOW-gerechtigde mijn dagen ga slijten. Daar kan ik maar beter goed voorbereid aan beginnen.

Omdat ik niets had te doen stond de televisie aan. Er was een programma over singles. Ik ben een single. Ik behoorde tot de doelgroep van het programma.

Een single heette vroeger vrijgezel. Een vrijgezel was iemand die niemand anders wilde hebben. De tijden veranderen. Een single is marketing. Een single is uitermate gewild.

Als een programma haar doelgroep bereikt dan is het programma geslaagd. De reclame die het programma omsluit is toegespitst op de desbetreffende doelgroep. De doelgroep kijkt en koopt de aangeprezen producten.

Ik begon met een sudoku voor beginners. Dat stond erboven. Voor beginners. Ik ben niet geïnteresseerd in aangeprezen producten.

Een vrouw is geen product. Als het doel de hand is, dan is het middel vinger.