06 April 2012

Vanaf 13 jr.



Met een webcam met zo'n resolutie hoef je ook niet meer te scannen. Dat scheelt weer tijd en moeite want de scanner doet het niet op Windows 7 van de desktop dus om te scannen moet de met Vista behepte apparatuur tevoorschijn komen. En we weten intussen hoe moeilijk men tegenwoordig tevoorschijn komt.

Zo kwam een vriendin uit Kazachstan na een half jaar tevoorschijn in de Nederlanden. Bij de uitdrukking een vriendin uit Kazachstan kun je bedenkingen hebben.

Omdat ik ouder, dikker, kaler en lelijker word leg ik mijn bedenkingen terzijde. Ze zei dat ik er goed uitzag. Voor een Rus zie ik er inderdaad verdomd goed uit.

Alle vrouwen hier lopen op laarzen met hakken van acht centimeter schreef ze. Misschien is het dan wel verstandig om het woord vrouw te definiëren.

foto's van het speelgoed ;-)